Nová formu interaktivní výuky – videofilm byla při vytváření projektu použita, aby přednáška žáky více zaujala a informace jim byly předány atraktivnější formou. Jedná se o čtyři příběhy zpracované na základě skutečných případů. Příběhy jsou zaměřené na pěstování zásad bezpečného chování u žáků 3. – 5. tříd ZŠ s tím, že je možné použít je u starších i mladších dětí, vždy po dohodě s odpovědným pedagogem. Efektivní způsob použití spočívá ve vybrání konkrétního tématu: zneužívání dětí – jeden příběh je zaměřený na chlapce a jeden na dívky, problém šikany a nález nebezpečného předmětu, následně se promítne příběh, který se před závěrečnou filmovou montáží zastaví, vede se diskuze, poté se pustí závěrečná montáž, aby si žáci ověřili zda správně reagovali a odpovídali. Projekt byl realizován v roce 2004 za finančního přispění Magistrátu hl. m. Prahy a byl nabídnut pracovníkům a manažerům prevence kriminality v rámci celé republiky včetně metodické pomůcky pro přednášejícího.
Projekt je stále v rámci přednáškové činnosti používán, ze strany školských zařízení zájem o něj i nadále trvá.