Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Specialista(ka) na balistické ochranné prostředky

Policejní prezidium ČR, odbor správy majetku - pracovní poměr 


Specialista(ka) na balistické ochranné prostředky



Nabízíme práci pro státní organizaci, která slouží všem a trvale usiluje o podporu a důvěru veřejnosti.
Nabízíme dobrý kolektiv, vzájemnou úctu a kolegialitu.


Náš ideální kandidát/kandidátka nemusí ovládat světové jazyky, ale má

  • vysokoškolské vzdělání technického, případně ekonomického směru, ve výjimečných případech vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (u kandidátů s dlouholetou praxí v oboru)
  • znalosti z oblasti balistické ochrany podmínkou
  • znalosti z dalších oblastí (např. výzbroje, výstroje apod.) výhodou



Charakterizují ho/ji nejvíce vlastnosti jako je

  • pečlivost, spolehlivost, přesnost, důslednost, orientace na detail, psychická odolnost

Má schopnosti samostatně řešit problémy, ale i týmového ducha. Umí zvládnout nárazovou práci pod časovým tlakem.



Nabízená pozice referenta/ky hospodaření s majetkem státu a ÚSC – specialista(ka) na balistické ochranné prostředky spočívá ve:

  • tvorbě koncepce programového pořizování a obnovy majetku z prostředků státního rozpočtu a financování investic rezortu s rozsáhlým vnitřním členěním a dalšími vazbami na jiné celostátní nebo mezinárodní systémy,
  • zpracování podkladů pro přidělení plánovaných finančních prostředků na nákup výstrojního materiálu (balistických ochranných prostředků),
  • zpracování technických specifikací v oblasti výstrojního materiálu se zaměřením na balistickou ochranu jako podklad pro zadávání veřejných zakázek,
  • zajištění přípravy a průběhu schvalování referenčních vzorků zaváděných materiálů a majetku do užívání v rámci Policie ČR v oblasti výstrojního majetku (balistické ochranné prostředky).

Další požadavky:

  • k výkonu funkce je nezbytně nutný ŘP (aktivní řidič),
  • uživatelská znalost práce na PC (především kancelářský balík MS Office).



Naše nabídka

  • Náročná práce s důrazem na přesnost a pečlivost. Samozřejmostí je zaškolení a podpora v dané problematice v podmínkách Policie ČR.
  • Pracovní smlouva na dobu určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou.
  • Zkušební doba 3 měsíce.
  • Nástup možný ihned případně dle dohody.
  • Pracoviště v Praze 6, Policejní prezidium ČR – Odbor správy majetku, ul. Pelléova 21 – dobré dopravní spojení (metro A – Hradčanská, tramvajové linky 1, 2, 8, 18, 20, 25, 26).



Platové zařazení
Systemizovaná platová třída 13 podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění NV č. 341/2017 Sb. (26.730,- Kč – 39.420,- Kč v závislosti na výši uznané praxe), zvláštní příplatek 2.200,- Kč. Po zapracování možnost přiznání osobního ohodnocení podle dosahovaných výsledků a v případě dobrých pracovních výsledků i pravidelné odměny.



Benefity

  • 25 dnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
  • stravování v areálu
  • po zapracování 1x za 2 roky příspěvek na dovolenou ve výši 12.000,- Kč
  • příspěvek na dětské tábory a rekreace
  • příspěvek na stravování
  • po zapracování vzniká nárok na měsíční příspěvek na penzijní spoření
  • možnost využití rekreačních objektů v rámci Policie ČR za zvýhodněné ceny i pro členy rodiny



Požadované doklady před nástupem

  • doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • výpis z rejstříku trestů ne starší třech měsíců



Pro zařazení do výběrového řízení nepotřebujeme Vaši fotografii, ale bez motivačního dopisu a životopisu se neobejdeme.
Všichni uchazeči obdrží informaci o zařazení do výběrového řízení, vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.



Kontakt
Ing. Tomáš Lehkoživ, +420 974 835 741


Životopis a motivační dopis zašlete na e-mail:
tomas.lehkoziv@pcr.cz

vytisknout  e-mailem