Referent správy ve věcech archivnictví a spisové služby
Policejní prezidium České republiky, Archiv Policie České republiky – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha
- pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce
- metodické usměrňování, jednotný výkon spisové služby
- přebírání spisů k uložení a jejich výdej
- vedení předepsaných evidencí
- rešeršní činnost ve spravovaných fondech
- správa specializovaných fondů a jejich revize
Platové podmínky a další benefity
- pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 8 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozmezí 20 130 – 29 520,-Kč dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek: 2.200,- Kč
- osobní příplatek a odměna dle dosahovaných výsledků
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
- závodní stravování
- řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Požadujeme
- praxi v oblasti se zaměřením na spisovou a archivní službu, příp. praxe u PČR
- znalost zákona č. 499/2004 o archivnictví a spisové službě a vyhlášky č. 259/2012 Sb. o podrobnostech výkonu spisové služby
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, komunikace, vysoké pracovní nasazení, ochota
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- schopnost individuální práce i práce v týmu
- pokročilou znalost práce na PC (znalost MS Office zejména textový a tabulkový editor, elektronická pošta atd.)
- trestní a občanskou bezúhonnost
- řidičské oprávnění skupiny B
- stupeň utajení: Vyhrazené (možné získat po nástupu)
Výhodou
- praxe v oboru
- zkušenost s elektronickým systémem spisové služby (IS ETŘ),
- praxe u Policie ČR
- praxe v jiném archivu
Datum nástupu – dle dohody
- nejedná se o systemizované pracovní místo zřízené v souladu se zákonem č. 234/2014 Sb., o státní službě.
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis s motivačním dopisem na adresu: vlastimil.stanek@pcr.cz s předmětem „referent správy“.