Policie České republiky  

Přejdi na

Naším cílem je Vaše bezpečí


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Referent majetkové správy - životní prostředí a ekologie

Policejní prezidium ČR, ředitelství logistického zabezpečení, ekonomický odbor - pracovní poměr 

NABÍDKA VOLNÉHO PRACOVNÍHO MÍSTA
Policejní prezidium České republiky – Ředitelství logistického zabezpečení
Ekonomický odbor
pracovní pozice: Referent majetkové správy
Životní prostředí a ekologie



Náplň práce
* Zajišťuje provozuschopnost objektů z hlediska ekologie, odpadového hospodářství a ochrany ovzduší.
* Dohlíží na plnění povinností z hlediska odpadového hospodářství a ochrany ovzduší.
* Zajišťuje uzavírání smluvních vztahů na odvoz a likvidaci nebezpečného odpadu a ostatního odpadu s příslušnými dodavateli.
* Připravuje zadávací dokumentace a podklady pro veřejnou zakázku, oslovuje dodavatele za účelem získání nabídkové ceny.
* Zajišťuje smluvně měření emisí a technické kontroly v souladu s ochranou ovzduší.
* Zajišťuje vedení příslušné evidence odpadů v programu EVI a zpracovává roční hlášení produkce odpadů a hlášení souhrnné provozní evidence (ovzduší) za příslušné objekty v programu ISPOP.
* Spolupracuje při sestavování finančního plánu na dotčených rozpočtových položkách, sleduje průběh čerpání finančních prostředků a předkládá požadavky na úpravu rozpočtu.
* Zpracovává stanoviska a vyjadřuje se k předprojektové a projektové dokumentaci staveb, účastní se přejímek a kolaudačních řízení staveb, které přímo souvisí s ochranou ovzduší.
* Účastní se předání objektů, stavebních akcí a technických prohlídek objektů.
* Kontroluje dodržování norem a předpisů a řídí se příslušnými zákony.
* Provádí kontrolu správnosti a úplnosti faktur od dodavatelů.
* Průběžně eviduje všechny došlé faktury a kontroluje finanční čerpání z rozpočtu.
* Shromažďuje, eviduje a archivuje všechny doklady, které se týkají ekologické agendy, zpracovává výstupy ze své evidence a pro potřeby plnění svých úkolů vede potřebné statistiky.

Platové podmínky
* 11. platová třída (22 980 Kč – 33 790 Kč dle započitatelné praxe).
* Zvláštní příplatek rizikový 2 200 Kč.
* Po zkušební době možnost přiznání osobního ohodnocení dle dosahovaného výkonu.

Pracovní zařazení
Občanský zaměstnanec - hlavní pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské dovolené.

Požadujeme:
* samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost komunikace,
* organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu,
* znalost organizace a činnosti státní správy,
* práce na PC, znalost MS OFFICE, program EVI, ISPOP,
* řidičské oprávnění skupiny B,
* kvalifikační předpoklady vzdělání: vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání technického, ekonomického nebo přírodovědného směru,
* znalost zákona č. 541/2020 Sb., 201/2012 Sb. a souvisejících vyhlášek.

Nabízíme:
* dovolená 25 dnů + 5 dnů indispozičního volna,
* dotovaná strava,
* možnost ubytování pro mimopražské v rezortních ubytovnách,
* možnost rekreace v rezortních zařízeních,
* příspěvek zaměstnavatele na dovolenou,
*možnost využití tří týdenního letního dětského tábora pro děti ve věku 6 – 15 let za zvýhodněnou cenu,
* příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění,
*možnost poskytnutí bezúročné půjčky,
* kariérní růst v jedné z největších organizací,
* dobrá dopravní dostupnost MHD.

Další informace
* Možnost nástupu: ihned nebo dohodou.
* Místo výkonu zaměstnání: Praha 5 – Smíchov.

Kontaktní osoba:
Ing. Tomáš Erlebach, tel.: 974 884 580, mobil: 735 744 335.
V případě zájmu zasílejte životopisy s uvedením požadované pracovní pozice na e-mailovou adresu: tomas.erlebach@pcr.cz.

vytisknout  e-mailem