Pracovník sekretariátu
Ředitelství služby cizinecké policie - pracovní poměr
Ředitelství služby cizinecké policie
hledá uchazeče/ku o pracovní pozici
Pracovník sekretariátu
Pracovní náplň
- Administrativní a organizační podpora Odboru správních činností ŘSCP
- Práce s interními informačními systémy
- Zodpovědnost za spisovou službu (příjem a odesílání pošty, její rozdělování a evidence)
- Telefonická a emailová komunikace
- Samostatné zpracování přidělených úkolů
Předpoklady
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Příjemné a vstřícné vystupování
- Samostatnost, odpovědnost, pečlivost a iniciativní přístup
- Velmi dobrá znalost práce na PC, znalost MC Office, rychlé psaní na PC
- Úplné střední vzdělání s maturitou
- České občanství
- Trestní bezúhonnost
Nabízíme
- Stabilitu a jistotu zaměstnání ve státní správě
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Práci v příjemném kolektivu
- Zaměstnanecké výhody (dotované stravování, rekreační zařízení, lékařská péče, možnost ubytování na ubytovně MV)
- Platové ohodnocení v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 8, zvláštní příplatek, osobní ohodnocení a odměny dle dosahovaných výsledků
- 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
Místo výkonu práce: Praha 3, Olšanská 2
Nástup možný ihned
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis vedoucí odboru správních činností plk. Mgr. Soně Szelesové na mailovou adresu sona.szelesova@pcr.cz, případně volejte na tel. 974 841 825.