Policie České republiky  

Přejdi na

Pomáhat a chránit


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 
hl. m. Praha název

Policie České republiky – KŘP hlavního města Prahy

Odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál - INFORMACE

Úprava úředních hodin po dobu nouzového stavu, pondělí a středa 8,00 – 10,00 hodin a 14,00 – 17,00 hodin. 

Vážení občané, držitelé zbrojních průkazů a zbrojních licencí,
 

v souvislosti s vyhodnocením epidemiologické situace Ministerstvem zdravotnictví bylo přistoupeno k dalším proti epidemiologickým opatřením, na které musí i správní orgány reagovat.

Nadále platí omezení osobních kontaktů zaměstnanců správního úřadu odboru služby pro zbraně a bezpečnostní materiál s veřejností na nezbytně nutnou úroveň s upřednostňováním písemného, elektronického či telefonického kontaktu ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientů v úředních hodinách v rozsahu stanoveném krizovým opatřením vlády – usnesením vlády ČR č. 994 ze dne 8. 10. 2020.

V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu vláda omezila také činnost úřadů a institucí tak, že úřední hodiny pro veřejnost budou po dobu dvou týdnů dva dny v týdnu a 5 hodin denně.

V podmínkách Odboru služby pro zbraně a bezpečnostní materiál KŘP hl. m. Prahy to znamená úřední dny a hodiny
Pondělí:         08:00 – 10:00 a 14.00 – 17.00 hodin
Úterý:             zavřeno
Středa:           08:00 – 10:00 a 14.00 – 17.00 hodin
Čtvrtek:          zavřeno
Pátek:             zavřeno

Při osobním styku je nutné dodržovat stanovené hygienické a další bezpečnostní podmínky, dodržovat odstup mezi osobami alespoň 2 m, neshlukovat se v prostoru čekací zóny, při příchodu ke správnímu orgánu provést dezinfekci rukou v prostoru čekací zóny, používat ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa), rouška, respirátor nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének, s sebou přinést vlastní psací prostředky.

Veřejnost se upozorňuje, že po dobu nouzového stavu budou akceptovány i ta elektronická podání, která nebudou opatřena elektronickým podpisem.

Veřejnost se upozorňuje, že po skončení nouzového stavu bude možné provést elektronické podání pouze prostřednictvím e-mailu opatřeného uznávaným elektronickým podpisem nebo datové schránky. Pokud byste komunikovali pouze e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu, musí být toto podání do 5 dnů potvrzeno písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě uznávaným elektronickým podpisem.

V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací upozorňujeme veřejnost, že správní orgán bude zajišťovat plnění služebních a pracovních úkolů pouze s nezbytně nutným počtem pracovníků a nelze vyloučit, že některé činnosti prováděné na počkání budou omezeny.

Děkujeme za pochopení.

Upřesňující stanovisko Ministerstva vnitra ČR k aktuální situaci
 

plk. Ing. Karel Gabriel - 12. 10. 2020
vedoucí odboru

vytisknout  e-mailem