Policie České republiky  

Přejdi na

Naším cílem je Vaše bezpečí


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 
podhomepage

Policie České republiky – Služba cizinecké policie

 

Informace o stížnostním mechanismu

Proti čemu lze použít stížnost?
Stížnost podle ustanovení § 175 zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, lze použít v případě obrany proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti procesnímu postupu správního orgánu, neposkytuje-li správní řád jiný prostředek ochrany.
 
Kdo je oprávněn podat stížnost?
Stížnost může podat osoba, jíž se činnost správního orgánu v konkrétním případě dotýká.
 
Kde se podává stížnost?
Stížnost se podává u správního orgánu, který vede řízení nebo se nevhodně choval pracovník tohoto správního orgánu. Stížnost lze podat písemně i ústně.
 
Lhůta pro vyřízení stížnosti
Stížnost musí být vyřízena do 60 dnů ode dne jejího doručení.
 
Přezkum způsobu vyřízení stížnosti
Stěžovatel má právo obrátit se na nejblíže nadřízení správní orgán, aby prošetřil způsob vyřízení stížnosti.

vytisknout  e-mailem