Policie České republiky  

Přejdi na

Služba veřejnosti a prestižní povolání


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 
Plzeňský kraj název

Policie České republiky – KŘP Plzeňského kraje

Kontaktní a koordinační centrum

NÝRSKO - Zrekonstruované prostory pro veřejnost i policisty. 

     V uplynulých týdnech byla na Obvodním oddělení Nýrsko ukončena rekonstrukce policejní služebny. Cílem těchto změn bylo, aby se občan při styku s policisty, nacházel v příjemném prostředí a policisté při výkonu své činnosti, pobývali v důstojnějším zařízení než do současnosti. V původních kancelářích bylo zastaralé vybavení neodpovídající soudobým podmínkám.
      V rámci Integrovaného operačního programu,  byl realizován projekt „Kontaktní a koordinační centra  II." i na Krajském ředitelství policie Plzeňského kraje, zde na Klatovsku konkrétně na Obvodním oddělení Nýrsko.  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
     Realizace projektu je zaměřena na vybudování kontaktních a koordinačních center v prostorách stávajících služeben. Hlavním cílem projektu je vytvořit prostřednictvím modernizace optimální podmínky pro činnost Policie ČR, jednou ze složek integrovaného záchranného systému. Dalším cílem je zlepšení podmínek pro komunikaci veřejnosti s Policií ČR v přiměřeném, účelném a profesionálním prostředí kontaktních a koordinačních center.
 
     Občan přicházející na oddělení nejdříve projde vstupní chodbou do čekárny, kde jsou umístěny lavice, židle i dětský koutek a nechybí různé nástěnky i propagační materiály. V další místnosti přijímají občany službu konající policisté s moderním technickým vybavením. Takové zařízení zajisté přispěje ke zrychlení a zjednodušení prováděných úkonů. V prostorách sociálního zařízení se nachází pro maminky s dětmi i přebalovací pult.
     V další kanceláři je připraven jednací prostor, včetně počítačového vybavení, kam bude občan zaveden policistou k vyřízení případu.
K dosažení hlavního cíle si projekt stanovuje specifické úkoly k zajištění podmínek:  
- pro nepřetržitou pohotovost a pro příjem ohlášení vzniku mimořádné události,     
 - činnosti kontaktního (informačního/prevenčního) centra pro občany,                       
 - důstojného, účelného a profesionálního vzhledu a vybavenosti centra,                     
- předpoklady pro vyhodnocení mimořádné události a přijetí příslušných opatření i pro efektivní koordinaci.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nprap. Ladmanová Dana

26.6.2013

vytisknout  e-mailem