Policie České republiky  

Přejdi na

Naším cílem je Vaše bezpečí


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Asistent – pracovník spisovny

Policie ČR, Kriminalistický ústav, úsek náměstka ředitele pro výkon, oddělení evidence a koordinace zakázek – pracovní poměr 

Obecně:

  • místo výkonu práce: Praha 1, Bartolomějská 10, Praha 1
  • občanský zaměstnanec – hlavní pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • zajištění spisové služby, včetně předarchivní péče o dokumenty,
  • protokolace dokumentů v analogové i digitální podobě a vedení elektronické spisové evidence v informačním systému ETŘ a v laboratorním informačním a manažerském systému,
  • zajištění příjmu a vypravení zásilek, včetně kontroly úplnosti a formální správnosti dokumentů, komunikace s dožadujícími subjekty,
  • další administrativní činnosti na úseku spisové služby.

Platové podmínky a další benefity:

  • 8. platová třída (podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platový stupeň dle započitatelné praxe),
  • zvláštní příplatek: 2.200,- Kč,
  • po zkušební době možnost přiznání osobního ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků, odměny dle dosahovaných výsledků,
  • zajímavou a zodpovědnou práci na pozici v menším kolektivu v útvaru s celorepublikovou působností,
  • zázemí státní organizace, jistotu zaměstnání a pravidelného příjmu,
  • 25 dnů dovolené,
  • 5 dnů indispozičního volna (sick days),
  • příspěvek na dovolenou,
  • dotovaná strava (příspěvek na stravování),
  • měsíční příspěvek na penzijní připojištění,
  • možnost čerpání bezúročné půjčky až 100.000,- Kč,
  • možnost využívání rekreačních zařízení v rámci Policie ČR za zvýhodněnou cenu,
  • možnost využití 3 - týdenního letního dětského tábora pro děti ve věku 6 – 15 let,
  • odměny při pracovních či životních výročích z FKSP,
  • dobrá dostupnost MHD.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání,
  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost – orientaci na detail, samostatnost,
  • dobré komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi, psychickou odolnost,
  • praktické zkušenosti s příjmem, odesíláním a oběhem dokumentů v rámci organizace výhodou,
  • iniciativní přístup k plněným úkolům, ochotu a zájem učit se novým věcem,
  • schopnost individuální i týmové práce,
  • trestní a občanskou bezúhonnost,
  • stupeň utajení – Vyhrazené (po nástupu),
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook).

Výhodou

  • praxe v oblasti administrativní činnosti
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ

Další informace

  • pevná pracovní doba - pondělí až pátek 7:00 hod. – 15:30 hod.
  • termín nástupu: 1. 5. 2024, případně dle dohody
  • součástí přijímacího řízení je osobní pohovor

Požadované dokumenty:

  • strukturovaný životopis,
  • motivační dopis,
  • před nástupem doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (po nástupu).


V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: dita.reznakova@pcr.cz.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Zaslané podklady nebudou po ukončení přijímacího řízení bez výslovného souhlasu uchazeče nadále uchovávány.

Tel. kontakt pro bližší informace: 974 824 093.

vytisknout  e-mailem